Social Media face din ce în ce mai mult parte din viața noastră și puțini sunt cei are nu au un cont de Facebook în momentul actual. De fapt, Facebook este platforma cu aproape cei mai mulți utilizatori din lume.
Cu toate astea, din păcate, este o platformă cu un algoritm care recompensează mai mult postările plătite decât brandurile crescute organic. Din acest motiv, ai nevoie de campanii de tip Ads pentru a genera vânzări, lead-uri și pentru a te face cunoscut.
Iată câteva dintre motivele pentru care ar trebui faci astfel de campanii
Audiența ta este deja aici
Fiind o platformă atât de populară, putem spune că audiența ta este deja aici. Spre deosebire de alte platforme care au preponderent utilizatori de o anumită vârstă, Facebook a reușit să penetreze piața în așa fel încât toată lumea și-a făcut un cont.
Desigur, putem spune că anumite categorii de utilizatori sunt mai activi, dar asta nu neagă faptul că poți ajunge, momentan, la un număr mare de persoane.
Mic disclaimer, cu cât utilizatorii sunt mai tineri, cu atât sunt mai puțini activi pe Facebook.
Poți urmări vizitatorii prin remarketing
Probabil ai observat deja cum atunci când vizitezi un site și intri apoi pe Facebook, primești reclame de la acel brand. Ei bine, acest tip de campanie se numește remarketing și îți permite să urmărești vizitatorii site-ului peste tot pe internet, inclusiv pe site-uri de Social Media.
Sunt campanii pe care ți le permiți
Campaniile pe Facebook sunt în general ieftine raportate la ceea ce primești în schimb. Cu toate astea, ai nevoie de un produs care să convertească și de cineva care se pricepe la setarea campaniilor pentru a maximiza ROI-ul.
Poți targeta utilizatori
Poți targeta utilizatori în funcție de vârstă, interese și locație. Prin urmare, dacă ai o firmă la nivel local, nu trebuie să investești bani pentru a te promova în toată țara, ci te poți rezuma doar la orașul unde sunt oamenii care te interesează.
Același lucru se întâmplă și cu vârsta și interesele, nu vei pierde bani promovând cărți unor persoane care nu citesc și nici nu va trebui să promovezi produse destinate adolescenților către alte categorii de vârstă.
Pe de altă parte, chiar dacă produsele tale se adresează tuturor, poți folosi aceste metode de targetare pentru a trimite mesaje personalizate diferitelor tipuri de audiențe.
Te-ar putea interesa si:
Corectarea vederii cu lentile de contact: De ce merită să alegi lentile cu un nivel înalt de hidratare?