Instagram este una dintre cele mai populare platforme de social media, folosită de milioane de oameni și companii pentru a-și crește vizibilitatea, brandul și afacerile.
Dacă vrei să-ți crești numărul de urmăritorii și engagement-ul pe Instagram, citește în continuare articolul pentru a afla câteva practici bune și strategii eficiente care te vor ajuta.
Postează conținut de calitate și relevant
Aceasta este regula de bază pentru orice platformă de social media. Oamenii sunt atrași de conținutul care este vizual atractiv, informativ, inspirațional sau amuzant.
Analizează publicul țintă și creează conținut care le aduce acestora un plus de valoare. În acest fel, urmăritorii vor interacționa cu postările tale și acestea vor fi promovate de algoritmul Instagram.
Folosește hashtag-uri relevante
Hashtag-urile ajută la categorizarea și descoperirea conținutului tău pe Instagram.
Folosirea hashtag-urilor relevante poate atrage un public nou și te poate ajuta să te conectezi cu alți utilizatori cu interese similare.
Atenție însă că folosirea hashtag-urilor trebuie să fie făcută cu atenție pentru a nu intra în categoria de spam și a primi shadow ban.
Interacționează cu urmăritorii tăi
Instagram este o platformă socială, prun urmare este important să fii social. Răspunde la comentarii, urmărește persoanele care te interesează, dă like-uri și comentează la postările altora.
Această strategie nu numai că îți va crește engagement-ul, dar și te va ajuta să construiești o comunitate de urmăritori loiali.
Colaborează cu alți influenceri sau branduri
Colaborările pot fi un mod eficient de a-ți crește audiența. Poți face schimb de shout-outs, face un takeover de cont sau crea conținut împreună cu alți utilizatori de Instagram care au o audiență similară cu a ta.
În general această tehnică este utilizată de branduri în colaborare cu influenceri, dar nu există nici o regulă care să spună că doi influenceri pe nișe similare nu pot face un takeover pentru a-și dezvolta audiența.
Promovează-te pe alte platforme
Dacă ești prezent pe alte platforme de social media sau un blog, asigură-te că promovezi și contul tău de Instagram.
Încorporează un link către Instagram în bio-ul tău de pe Twitter, Facebook în descrierea canalului de YouTube sau în subsolul paginii site-ului tău web pentru a crește șansele de a obține noi urmăritori.
Experimentează cu diferite formate de conținut
Instagram oferă o varietate de formate de conținut, inclusiv postări, povești, IGTV și Reels. Experimentează cu aceste formate pentru a vedea ce rezonează cel mai bine cu audiența ta și pentru a-ți crește vizibilitatea.
Instagram, ca toate platformele de Social Media vor prioritiza în anumite perioade conținutul video deoarece este o formă de conținut populară care ține oamenii pe platformă. Dacă vrei să beneficiezi și tu de un boost de vizibilitate din partea Instagram, îți recomand să creezi conținut video.
Utilizează Instagram Ads
Dacă vrei să faci urmăritori pe Instagram și ai un buget disponibil, mai ales dacă vorbim de branduri, Instagram Ads poate fi un instrument puternic pentru a-ți crește audiența și a atrage noi urmăritori.
Poți targeta anunțurile în funcție de locație, elemente demografice, interese și alți factori relevanți pentru tine.
Putem concluziona astfel că creșterea pe Instagram necesită o strategie bine gândită, creativitate și angajament.
Cu practicile pe care le-am detaliat în articol poți începe să faci urmăritori pe Instagram și să crești engagement-ul astfel încât să obți mai multe colaborări și să monetizezi contul dacă îți dorești acest lucru.
Te-ar putea interesa si:
Imprimanta de etichete ideală pentru industria alimentară